
Administrativ medarbejder søges til Semler Mobility i Hillerød
Skadescenteret hos Semler Mobility i Hillerød søger en skarp og initiativrig administrativ medarbejder, som får hovedansvaret for vores administration. Hvis du har styr på detaljerne og arbejder løsningsorienteret med høj kvalitet på et professionelt niveau, så er du muligvis vores nye kollega?
Skadecenteret er i en positiv udvikling og vi har derfor behov for at udvide teamet med endnu en kollega. Stillingen er en spændende mulighed for at du kan udvikle dig, da du udover at være i administrationen også kommer til at beskæftige dig med vores kundemodtagelse jævnligt. Så hvis du er lige så glad for at tale med mennesker som vi er, og ønsker at give vores kunder en ekstraordinær god hjælp – så kan du netop være den vi søger til vores team.
Stillingen kan være på 30 / 37 timer om ugen, som aftales nærmere med lederen. Tiltrædelse er hurtigst muligt eller efter nærmere aftale.
Om jobbet
Du bliver en del af et positivt og professionelt team, hvor vi bakker hinanden op og har stor fokus på samarbejde. Teamet består i dag af 3 medarbejdere i administrationen samt 8 pladesmede / lærlinge på værkstedet. Vores arbejdsgang og adfærd afspejler vores værdier – ordentlig, dedikeret, glimt i øjet og nytænkende – som vores nye kollega skal kunne genkende sig selv i. Det forventes, at du kan varetage / løfte hovedansvaret for vores administrative opgaver i Skadescenteret og har gåpåmod.
De primære arbejdsopgaver er bl.a.:
- Fakturering af afsluttet skade sager
- Opgaver vedr. booking og forberedelse
- Modtagelse og udlevering af kundebiler
- Sørge for at kundeaftaler bliver overholdt
- Sikre at mails og telefoner bliver besvaret
- Godkende regninger i Autocore
- Ad hoc
Vores nye kollega
Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse med solid erfaring inden for administration eller kommer fra en stilling som Reservedels / Servicerådgiver og har lyst til at prøve nye kræfter af med administrative opgaver i et bilhus. Det er en fordel hvis du har erfaring inden for bilbranchen.
For at lykkes i stillingen skal du være udadvendt med et stort servicegen og giver gerne dine kolleger en ekstra hånd i en travl situation. Derudover har du flair for positive kundeoplevelser, og trives med selvstændigt ansvar for vores administration – da du bliver vores kontor haj, som kollegerne går til for at få hjælp.
Du arbejder struktureret og formår at planlægge samt koordinere opgaver, så deadlines overholdes uden at gå på kompromis med kvaliteten. Vi arbejder med forskellige systemer, så du skal være bekendt med Office Pakken og være vant til at begå dig med nye systemer. Hvis du har en god portion humor og interesse for biler, så er vi på rette vej.
Vi tilbyder
Et afvekslende job i en dynamisk forretning, et attraktivt miljø med gode kolleger og mulighed for både personlig og faglig udvikling. Det er ikke noget vi bare sige – men vi har verdens bedste kolleger som glæder sig til at tage imod dig.
Vi tilbyder pension, sundhedssikring og en hel del andre fordelagtige medarbejdergoder samt muligheden for at blive del af en stor og professionel organisation, som tæller over 3.000 dedikerede kolleger.
Din nye arbejdsplads
Semler Mobility i Hillerød er en del af Semler Gruppen, som er Danmarks største bilkoncern med over 100 år i bagagen, og med blikket og ambitionerne rettet mod fremtiden.
Semler Mobility er landets førende forhandler- og servicepartner på Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT og CUPRA og har 14 forhandlere på tværs af landet.
Lyder dette som noget for dig?
Så skynd dig og send en ansøgning til os, da vi behandler ansøgninger løbende og indkalder til samtale.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Skadescenterchef Frank Ryborg på telefon 30 58 75 87.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Stærke værdier forener os på tværs
Som ny kollega i Semler Gruppen bliver du del af et stort fællesskab på mere end 2800 kolleger. Vi har forskellige ansvarsområder og møder ind på forskellige adresser i forskellige selskaber, men vi er alle forenet af fælles værdier, der fungerer som et kompas for vores måde at arbejde på.
Vi er nemlig ordentlige og gør vores bedste for at skabe tilfredse kunder og leverandører. Det kræver, at vi er dedikerede og sætter en ære i vores arbejde hver eneste dag. Samtidig bestræber vi os på at være nytænkende og udforske nye måder at gøre tingene på. Alt dette gøres med et glimt i øjet, hvor vi altid samarbejder med respekt for hinanden og et smil på læben.
Ansøgningsfristen er desværre udløbet
Ansøgningsfristen er desværre udløbet
