
Customer Advisor søges til landsdækkende kundecenter hos Semler Mobility Retail - Søborg
Bliv stemmen, der gør forskellen
Vil du være med til at skabe gode kundeoplevelser hver dag – og være en del af et stærkt team med høj trivsel, godt humør og masser af sociale aktiviteter?
Vi leder både efter dig, som er ny og nysgerrig indenfor kundeservice-verdenen - samt dig, der har masser erfaring med kundesupport.
Om jobbet
Som Customer Advisor i vores Customer Interaction Center i Søborg bliver du en vigtig del af vores kundeservice. Du hjælper kunder via telefon, mail og chat – og sikrer, at de får en tryg og professionel oplevelse.
Dine opgaver vil blandt andet være:
- Besvare 50-70 opkald dagligt fra kunder over hele landet
- Håndtere henvendelser via mail og chat
- Hjælp med alt fra hjulskift-bookinger til infotainment-systemer
- Brug af vores interne FAQ og supportteam til at finde løsninger
- Bidrage til teamets mål om høj kundetilfredshed og svartid
Om dig
Du er en positiv og serviceminded person, der trives i et travlt miljø og elsker at hjælpe andre. Vi vil gerne være et team med fokus på diversitet bl.a. indenfor alder, køn og kompetencer - det vigtigste er derfor, at du er kundeorienteret, nysgerrig og har lyst til at lære – også hvis du ikke kender bilbranchen endnu.
Vi forestiller os, at du:
- Har flair for kundekontakt og problemløsning
- Taler og skriver flydende dansk og engelsk
- Motiveres af mål og udvikling
- Er struktureret og selvstændig
Vi tilbyder:
- En hverdag med gode kolleger, højt humør og fokus på trivsel
- Sociale arrangementer som sommerfest og spontane events
- En kultur hvor vi fejrer hinandens succeser – både store og små
- Et grundigt onboarding-forløb og løbende træning
- Mulighed for personlig og faglig udvikling i en af Danmarks største bilkoncerner
- En spændende tilknytning til nogle af branchens stærkeste mærker
Stærke værdier forener os på tværs
Semler Mobility er Semler Gruppens egen retail-forretning og er landets førende forhandler- og servicepartner på Škoda, Volkswagen, Audi, SEAT og CUPRA. Semler Mobility består af over 20 forretninger over hele Danmark og er en del af Semler Gruppen, der er Danmarks største bilaktør.
Lyder det som noget for dig?
Så søg gerne allerede i dag via linket "Send ansøgning". Ansættelse er hurtigst muligt.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Hansen på telefon 23 72 68 60.
Vær venligst opmærksom på, at vi søger en fuldtidsmedarbejder.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Søg jobbet hos Semler Mobility A/S - Costumer Interaction Center
Send ansøgning
