Customer Advisor til landsdækkende kundecenter hos Semler Gruppen
Vil du have chancen for at blive en del af en aldeles fremragende arbejdsplads, hvor vi yder en fantastisk kundeservice og samtidig vægter det sociale utrolig højt? Kan du lide at tale med kunder og er du serviceminded, så er muligheden her nu!
Hvad skal du lave?
Som Kunderådgiver vil din primære opgave være at betjene vores kunder telefonisk, samt på mail og chat, hvor du altid har fokus på at sikre høj kundetilfredshed og kvalitet. En af dine vigtigste funktioner, bliver at hjælpe teamet med at besvare mindst 90% af alle kald der kommer ind, hvilket kræver fokus hele dagen.
Jobbet
Kundehenvendelserne er forskellige, lige fra hjulbookinger til betjening af kundens infotainment system (bare rolig, vi har en FAQ og gode kollegaer der kan hjælpe), men du skal være klar og indstillet på at lære nye ting.
Hvem er du?
Vi søger en ildsjæl, hvor kunderne kan mærke dit smil igennem telefonen. Du kan lide at arbejde i et højt tempo, hvor du kan sætte dig i kundens sted, forstå deres behov og finde de rigtige løsninger.
Vi forestiller os, at du er en udpræget teamplayer, men det er vigtigt at du også kan arbejde selvstændigt. Med højt energiniveau og gå-på-mod formår du at holde humøret højt for såvel dig, som resten af teamet - da godt humør og trivsel er vigtigt for at nå vores mål.
For at være en succes i jobbet, skal du:
- Hjælpe afdelingen ved at besvare mellem 50 og 70 kald i snit per dag
- Besvare mails og chats mellem kald
- Have fokus på at være parat og altid prioritere kald der venter
- Have lyst til at arbejde med personlige mål, udvikling og performance
- Tale og skrive flydende dansk og engelsk
Du behøver ikke have en baggrund fra bilbranchen. Dette skal vi nok hjælpe med at klæde dig på til – vi har dog en forventning om, at du gerne vil lære og har lyst til at udvikle dig på dit arbejde
Hvad tilbyder vi dig?
- En god arbejdsplads med høj trivsel og kolleger der har det sjovt sammen
- Et sted hvor du kan udvikle dine kompetencer og arbejde med performance
- Gode fremtidsmuligheder i Semler-koncernen hvis du leverer et solidt stykke arbejde
- En stærk indgangsvinkel til at arbejde i bilbranchen – Vi håndterer fx mærker som Volkswagen, Audi, Skoda, Cupra og Seat
Stærke værdier forener os på tværs Semler Gruppen er Danmarks største bilimportør med over 100 års erfaring, og består af mere end 3.000 medarbejdere.
I vores kundecenter i Søborg sidder vi ca. 80 kollegaer, fordelt på flere afdelinger, og vi hjælper kunder i hele landet - lige fra spørgsmål til køb af bil, dæktryk, hvilken olie bilen bruger, samt booke tid til service, reparation, dækskifte osv.
Du bliver del af en afdeling med en uformel omgangstone, stærke kollegiale bånd og korte beslutningsveje. Vi afholder ofte interne sociale arrangementer, som styres af vores trivselsgruppe – alt fra hård træning til fællesspisning.
Du vil blive en del af en stor veletableret organisation med mange gode kolleger, velordnede forhold og en lang række personalegoder udover en løn som er overensstemmelse med dine kvalifikationer, og en attraktiv pensionsordning og sundhedssikring.
Lyder det som noget for dig?
Så søg gerne allerede i dag. Ansættelse er hurtigst muligt.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Troels Axholt på mail: traxh@semler.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Din vej. Fælles fremtid
Som ny kollega i Semler Gruppen bliver du en del af et stort fællesskab på mere end 3000 kollegaer. Vi er fordelt over hele landet, og arbejder med alt fra landbrugets tungeste maskiner til selvkørende teknologi og delebiler.
At være en del af en stor organisation betyder, at der er talrige muligheder for at udvikle sig både fagligt og personligt. Vi har f.eks. en hel uddannelsesafdeling, som tilbyder efteruddannelse og certificeringer i samarbejde med vores producenter. Sidst men ikke mindst kan vi hjælpe dig på vej med vores udviklingsværktøj GROW, som intelligent og systematisk matcher dine kompetencer op imod udviklingsmulighederne i Semler Gruppen.
Alle er vi forenet af et sæt fælles værdier, der fungerer som den daglige gps for vores måde at arbejde på.
Vi er ordentlige. Vi holder hvad vi lover, også når det kræver en omvej. Sådan er det, når ambitionen er at have de mest tilfredse kunder og leverandører i de brancher vi opererer i.
Vi er dedikerede. Vi står distancen og kommer i mål.
Vi er nytænkende. Fordi man ikke bliver Danmarks største bilaktør af at køre på autopilot.
Vi har glimt i øjet. Med respekt for hinanden og godt humør bliver det rarere at gå på arbejde.