Digital marketingansvarlig til stor bilkoncern søges
Kan man på en og samme tid være en kreativ ildsjæl, et digitalt markedsføringstalent og en struktureret initiativtager? Det både tror og håber vi.
Autocentralen er på en spændende rejse - og et vigtigt led på denne rejse er udviklingen af koncernens digitale profil. Til en nyoprettet stilling, er vi på jagt efter den person, der kan være med til løfte Autocentralens profil over for kunder og fremtidens medarbejdere.
Vores "nye spiller på holdet" bliver en del af det centrale hold - hvor der er "højt til loftet" og arbejdes med stor frihed under ansvar. Vi er en lille central gruppe ansatte, der alle brænder for vores område og alle udfører opgaver helt nede i maskinrummet. Det samme forventer vi af dig! Du skal kunne trives i en stor og kompleks koncern, hvor opgaverne i løbet af en arbejdsuge kan stikke i adskillige retninger. Det er vigtigt, at du har et kreativt mindset, og du må ikke være bleg for at tænke store kreative tanker og teste dem af. Vi jonglerer med mange bolde og ideer - og skifter gerne retning når der er brug for det. Det skal du kunne være i.
Du vil være en del af drivkraften bag alle større marketingprojekter - og du er selv med til at løse og implementere opgaverne. Det bliver dit ansvar, at der er en rød tråd i alt, hvad du foretager dig. Til dagligt arbejder du tæt sammen med Autocentralens PR & Kommunikationsansvarlige og når den strategiske planlægning skal eksekveres involverer du både IT, HR, vores filialchefer. Viden om og interesse for biler og bilbranchen er ikke must - men bestemt ikke en ulempe.
Som ansvarlig for dit eget område skal du sikre, at Autocentralen overholder både markedsføringsloven og persondataforordningen. Vi forventer, at du har en generel grundviden på begge områder.
Jobbet - i tæt samarbejde m/ Autocentralens PR- og Kommunikationsanvarlige:
- Planlægning, udvikling og implementering af marketingplaner / årshjul
- Varetage virksomhedens digitale markedsføring på de sociale medier
- Sikre optimal google adwords og SEO
- Vedligeholde og udvikle koncernens websites med hjælp fra intern IT afdeling
- Løbende udvikling og produktion af marketingaktiviteter
- Sikring af en rød tråd i vores materiale i overensstemmelse med koncernens CI-guide
- Monitorering af performance af annoncer, webtrafik m.m.
- Diverse marketing ad hoc-opgaver
Kvalifikationer & Profil:
- Erfaring med online marketing, SEO, Google Ads og Google Analytics
- Indgående kendskab til Adobe-pakken, WordPress samt MailChimp
- I stand til selvstændigt at drive og tage ansvar for dine opgaver uden at miste overblikket
- God til planlægning, opfølgning, eksekvering og afslutning af opgaverne
- Fantasifuld, kreativ ildsjæl - der kan se tingene fra en skæv vinkel
- Ser glasset som halvt fyldt, har en lys og optimistisk tilgang til tingene og klar på nyt
- Arbejder målbevidst, selvstændigt og trives i en travl hverdag hvor der ofte skal skiftes retning
- Robust, "ben i næsen" og "hår på brystet"
Vi tilbyder:
- Rig mulighed for personlig udvikling
- Stor indflydelse og tillid
- Mange forskelligartede og udfordrende opgaver
- Frihed under ansvar - fleksibel arbejdsuge
- Højt til loftet og en uformel omgangsform
- En flad struktur med direkte adgang til den øverste ledelse
- Professionelt og travlt arbejdsklima med engagerede kollegaer
- Gode forhold med overenskomst, sundhedspakke og -forsikring
Tiltrædelse hurtigst muligt!
Ansøgning:
Hvis den rette kandidat findes inden ansøgningsfrist, tillader vi os at ansætte og lukke stillingsopslaget ned. Ønsker du yderligere informationer om jobbet, er du velkommen til at kontakte driftsdirektør Henrik Brøchner Jensen.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Om os:
Autocentralen er en af landets største bilkoncerner. Vi driver syv bilhuse i seks af de største byer i Syd- og Sønderjylland og forhandler nogle af branchens stærkeste bilmærker. Udover bilhusene har vi egen landsdækkende leasingafdeling samt Auto:Design, der leverer indretning, opbygning og foliering af person- og varebiler.
Hos Autocentralen er vi så meget ”Mere End Biler”. Næsten 400 dedikerede Autocentralister med passion for biler, service og ordentlighed yder hver dag deres absolut bedste. Ikke kun overfor vores trofaste kunder – men også overfor hinanden. Hvis du vil være en del af en bilkoncern, hvor vi har hjertet med i dét, som vi laver, så er Autocentralen det helt rette sted for dig.