Hyundai tekniker / mekaniker til Autohuset Vestergaard i Nærum
Har du lyst til at være en del af et større bilhus med adgang til den nyeste viden og værktøjer? Så har du nu muligheden for at blive servicetekniker / mekaniker for Hyundai hos Autohuset Vestergaard i Nærum.
Vi starter op med salg og service af Hyundai den 17. december 2025 og mangler derfor dig, der har erfaring og viden indenfor brandet. Du får muligheden for at være med fra starten og få indflydelse i opstartsfasen, hvor du vil kunne dele ud af din erfaring.
Som servicetekniker tilhører du generationen af mekanikere, som ved, at kunderne er meget vigtige for os – vi sørger altid for at give den bedste oplevelse på vores værksteder hver gang. Vi ser derfor, at du har stor erfaring indenfor det tekniske aspekt, og at du er imødekommende overfor såvel kunder som kolleger.
Du vil arbejde med fejlsøgning, reparation og service i tæt samarbejde med dine kolleger. Teamet, du bliver en del af, går højt op i samarbejde – derfor forventer vi, at du er en teamplayer. På værkstedet bliver du en del af et værkstedsteam med over 35 dygtige kolleger og i hele bilhuset i Nærum får du ca. 70 kolleger, som alle glæder sig til at tage imod dig!
Dine hovedansvarsområder bliver bl.a.:
- Selvstændige, klassiske og afvekslende mekaniske opgaver
- Tekniske problemløsninger
- Kundekontakt
- Klargøring af nye biler, herunder montering af ekstra udstyr
Vi leder efter dig, der…
- Er uddannet mekaniker og har måske nogle års erfaring med Hyundai
- Har en naturlig tilgang til at arbejde selvstændigt
- Er imødekommende
- Er løsningsorienteret og lader dig ikke slå tilbage af udfordringer
- Har B-kørekort
Vi tilbyder:
- Egen arbejdsstation
- Udviklingsmuligheder i form af efteruddannelse og kurser
- Udviklingskurser direkte hos importører indenfor software og teknik
- Testudstyr til respektive bilmærker
- Godt kollegaskab med valgfri sociale arrangementer
- Sikkerhed i top
- God fordeling af evner og interesser indenfor relevante opgaver
- Overenskomst ved Dansk Industri, herunder pensionsordning og sundhedsforsikring
Skal du med på vores hold?
Vi kræver hverken CV eller ansøgning - send os en mail, hvor du kort fortæller om dig selv og din erfaring - husk telefonnummer.
Kontakt Eftermarkedschef Niels-Jørgen Bertelsen på mail: njb@autohuset-vestergaard.dk.
Autohuset Vestergaard betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge.
Alle ansøgninger bliver løbende behandlet fortroligt og ansættelse finder sted ved rette kandidat. Vi gør opmærksom på, at Autohuset Vestergaard håndterer alle ansøgninger elektronisk. Det er således kun muligt at ansøge online ved at skrive sig op eller via link i annoncen. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.
Om Autohuset Vestergaard
Autohuset Vestergaard A/S Personvogne er blandt landets største bilvirksomheder, som både sælger nye og brugte biler. Det er vores vision at opnå en position som Danmarks førende leverandør og servicepartner af transportløsninger, målt på kundetilfredshed og lønsomhed. Vi er derfor passionerede og tager ansvar for, at vores kunder får en god oplevelse. I kraft af vores imødekommenhed, oprigtig interesse og faglighed stræber vi efter, at vores kunder får lyst til at vende tilbage og anbefale os til andre. Vi arbejder derfor ud fra vores fire værdier som er: troværdige, kundeorienterede, passionerede og købmandskab. Kan du se dig selv i disse værdier, så er du allerede et skridt nærmere et nyt job hos os.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Om Autohuset Vestergaard
Autohuset Vestergaard A/S, Personvogne er blandt landets største bilvirksomheder. Vi har autoriseret salg af 10 bilmærker - Volvo, Polestar, Renault, Ford, Mazda, Dacia og Nissan. I 2026 får vi nye, spændende mærker i vores huse. Vi er repræsenteret med 11 filialer - Autohuset Vestergaard beskæftiger cirka 700 medarbejdere og sælger årligt mere end 15.000 nye og brugte biler.
Det er vores vision at blive Danmarks førende leverandør og servicepartner af transportløsninger, målt på kundetilfredshed og lønsomhed. Vi er passionerede og tager ansvar for, at vores kunder får en god oplevelse. I kraft af vores imødekommenhed, oprigtig interesse og faglighed stræber vi efter, at vores kunder får lyst til at vende tilbage og anbefale os til andre. Vi arbejder derfor ud fra vores fire værdier: Troværdige, Kundeorienterede, Passionerede og Købmandsskab.