
Lead Conversion til landsdækkende kundecenter - Semler Mobility Customer Interaction Center
Er du klar til at blive en del af Danmarks største bilimportør og skabe fantastiske resultater?
Kan du levere ekstraordinær service til kunder i bilbranchen og har du en passion for salg? Så er det måske dig, vi leder efter!
Om jobbet
Vi er et dynamisk Outbound Team, der besvarer indgående opkald og foretager udgående og opsøgende kald til både eksisterende og potentielle kunder. Vores vigtigste opgave er at være proaktive og skabe stærke kunderelationer.
Dine opgaver vil inkludere:
- Serviceindkaldelser
- Opfølgning på tilbud
- Salg af diverse serviceydelser til vores kunder
Du vil både arbejde med vores eksisterende kunder og kontakte nye potentielle kunder. Vi sørger for grundig oplæring i vores systemer og processer, så du har de bedste forudsætninger for at opnå succes. Derudover vil du løbende deltage i performancesamtaler med fokus på din udvikling og trivsel. Alt sammen med målet om at holde kunden i centrum og skabe fantastiske kundeoplevelser – baseret på vores kerneværdi: "Sammen skaber vi løsningen".
Om dig
Du er udadvendt, brænder for god kundeservice og har flair for salg. Du kan håndtere et afslag med et smil og finder hurtigt motivationen til næste salg. Erfaring med salg eller kundeservice er en fordel, og at du søger nye udfordringer, hvor du kan udvikle dit salgs- og servicetalent.
Om os
Vi tilbyder et fuldtidsjob i landets største bilkoncern med rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Som ansat i vores Customer Interaction Center kan du se frem til mange fordele og personalegoder, herunder sociale arrangementer, kantineordning, bordtennis og fantastiske kollegaer.
Semler Mobility er en del af Semler Gruppen - Danmarks største bilimportør med over 100 års erfaring og mere end 3.000 medarbejdere. I vores kundecenter på Turbinevej 9 i Søborg arbejder ca. 80 kolleger, fordelt på flere afdelinger, med at hjælpe kunder i hele landet med alt fra bilkøb til dæktryk og servicebookinger.
Lyder det som noget for dig?
Søg venligst stillingen online via linket. Vi behandler ansøgninger løbende, så søg gerne allerede i dag.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Mark Ørskov Jacobsen på telefon 23 63 59 97.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Din vej. Fælles fremtid
Som ny kollega i Semler Gruppen bliver du en del af et stort fællesskab på mere end 3000 kollegaer. Vi er fordelt over hele landet, og arbejder med alt fra landbrugets tungeste maskiner til selvkørende teknologi og delebiler.
At være en del af en stor organisation betyder, at der er talrige muligheder for at udvikle sig både fagligt og personligt. Vi har f.eks. en hel uddannelsesafdeling, som tilbyder efteruddannelse og certificeringer i samarbejde med vores producenter. Sidst men ikke mindst kan vi hjælpe dig på vej med vores udviklingsværktøj GROW, som intelligent og systematisk matcher dine kompetencer op imod udviklingsmulighederne i Semler Gruppen.
Alle er vi forenet af et sæt fælles værdier, der fungerer som den daglige gps for vores måde at arbejde på.
Vi er ordentlige. Vi holder hvad vi lover, også når det kræver en omvej. Sådan er det, når ambitionen er at have de mest tilfredse kunder og leverandører i de brancher vi opererer i.
Vi er dedikerede. Vi står distancen og kommer i mål.
Vi er nytænkende. Fordi man ikke bliver Danmarks største bilaktør af at køre på autopilot.
Vi har glimt i øjet. Med respekt for hinanden og godt humør bliver det rarere at gå på arbejde.
Søg jobbet hos Semler Mobility A/S - Costumer Interaction Center
Send ansøgning
