Medarbejder til kundeservice hos Danmarks største bilimportør - Semler Gruppen
Kunne du tænkte dig en varieret hverdag? Til vores kundeservice team søger vi endnu en medarbejder, der kan levere god kundeservice.
For at lykkedes i jobbet skal du både være imødekommende og ansvarsbevidst, samtidig med at du er god til at holde fokus i travle perioder. Det drejer sig om kommunikation og serviceforståelse.
Om jobbet
Arbejdsopgaverne består primært af telefoniske og skriftlige henvendelser til vores importdivision fra private kunder og forhandlere i hele landet. Der er mange forskellige typer af henvendelser, og der er både brug for at skabe tryghed og tillid i kunderelationen, men også evnen til at stå fast på en beslutning.
Den daglige arbejdsplads er Park Allé i Brøndby.
Om dig
- Du har erfaring fra lignende stilling, gerne indenfor bilbranchen – men ikke et krav.
- Du kan sætte dig i kundens sted, og arbejde målrettet mod at finde en løsning, fordi du sætter en ære i at vejlede og rådgive kunderne på bedste vis.
- Du kan formulere dig på dansk og engelsk både i tale og skrift, og evner at formidle et budskab klart og enkelt.
- Du er imødekommende og samtidig god til komplicerede og svære samtaler.
Jobbet kræver, at du udover at yde en professionel kundeservice, er kvalitetsbevidst i dit arbejde, og at du har blik for detaljen. Du kan bevare en rolig tilgang til opgaverne, også når det spidser til. Du vil selvfølgelig få en grundig oplæring i vores processer og systemer.
Hvad tilbyder vi?
Et fuldtidsjob i landets største bilkoncern med mulighed for personlig såvel som faglig udvikling. Vi tilbyder pension, sundhedssikring og andre medarbejdergoder, som bl.a. inkluderer nye fitnessfaciliteter og formidabel frokostordning i vores nyrenoverede kantine. Du bliver en del af en velkonsolideret og attraktiv virksomhed med en stærk iværksætterånd, som tæller over 3.000 dedikerede kolleger.
Om os
Semler Gruppen A/S er Danmarks største koncern i bilbranchen med over 100 års erfaring indenfor import og salg af biler. Udgangspunktet for alle handlinger i Semler Gruppen er slutbrugeren - nemlig bilkunden. Vi arbejder målrettet for altid at give kunden en unik oplevelse, både ved bilkøbet og den efterfølgende service på værkstedet. Skandinavisk Motor Co., der er en del af Semler Gruppen, driver import og salg af bilmærkerne fra Volkswagen Group – Porsche, Audi, Volkswagen person- og erhvervsbiler, SEAT, CUPRA og Skoda. Gruppen er samtidig førende indenfor salg af biler i luksus-segmentet og varetager, udover Porsche, salget af Lamborghini og Bentley.
Hvad kan du forvente af mig som leder?
Du vil få en leder, der går op i din trivsel og faglige udvikling - og som praktiserer frihed under ansvar. Samtidig er det vigtigt for mig at understøtte et trygt miljø, hvor vi samarbejder, sparrer og hjælper hinanden på kryds og tværs i teamet. Humor og nye idéer er altid velkomne.
Lyder det som noget for dig?
Så skynd dig at uploade din ansøgning og CV. Vi behandler ansøgninger løbende.
For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Birgit Laursen på telefon 43 28 83 17.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Din vej. Fælles fremtid
Som ny kollega i Semler Gruppen bliver du en del af et stort fællesskab på mere end 3000 kollegaer. Vi er fordelt over hele landet, og arbejder med alt fra landbrugets tungeste maskiner til selvkørende teknologi og delebiler.
At være en del af en stor organisation betyder, at der er talrige muligheder for at udvikle sig både fagligt og personligt. Vi har f.eks. en hel uddannelsesafdeling, som tilbyder efteruddannelse og certificeringer i samarbejde med vores producenter. Sidst men ikke mindst kan vi hjælpe dig på vej med vores udviklingsværktøj GROW, som intelligent og systematisk matcher dine kompetencer op imod udviklingsmulighederne i Semler Gruppen.
Alle er vi forenet af et sæt fælles værdier, der fungerer som den daglige gps for vores måde at arbejde på.
Vi er ordentlige. Vi holder hvad vi lover, også når det kræver en omvej. Sådan er det, når ambitionen er at have de mest tilfredse kunder og leverandører i de brancher vi opererer i.
Vi er dedikerede. Vi står distancen og kommer i mål.
Vi er nytænkende. Fordi man ikke bliver Danmarks største bilaktør af at køre på autopilot.
Vi har glimt i øjet. Med respekt for hinanden og godt humør bliver det rarere at gå på arbejde.