
Teknisk Supporter til Nic. Christiansen Gruppen i Kolding
Er du en stærk tekniker med gode kommunikative evner og bred erfaring fra bilbranchen? Brænder du for at supportere vores forhandlere i forbindelse med garanti og tekniske spørgsmål?
Så er her en spændende mulighed for at blive vores nye tekniske supporter i Nic. Christiansen Gruppen.
Support af forhandlere
Du bliver en del af afdelingen Service & Warranty, hvor samarbejde og en flad struktur sikrer, at vi altid står klar til at støtte hinanden i arbejdet med at supportere forhandlerne. Du får en bred kontaktflade med forhandlere på tværs af Danmark. I stillingen vil du opleve frihed under ansvar og samtidig have mulighed for at udvikle dine kommunikative færdigheder og tekniske viden.
Du får til opgave at supportere vores forhandlere i forhold til både garantispørgsmål og tekniske spørgsmål samt fejl på biler. Du kommer primært til at beskæftige dig med support via mail og telefon på mærkerne Hyundai, BYD, FORD og flere andre mærker fremadrettet som ex. NIO / firefly og Omoda / Jaecoo.
Dine primære arbejdsopgaver bliver:
- Support af forhandlere i forhånd til tekniske udfordringer
- Fejlsøgning og problemløsning "når andre har givet op"
- Proaktivt at søge viden om vores mærker og modeller og formidle denne til relevante parter
- Supportere kollegaer på tværs af afdelinger i forhold til teknik
- Vejlede forhandlere i garantisager, herunder godkendelse af garanti reparationer
- Deltage i relevante events, møder og kurser.
Du vil primært have din base på vores kontor i Kolding, men der kan forekomme mindre rejseaktivitet til vores værksteder rundt i Danmark.
Gode tekniske og kommunikative egenskaber
Vi forestiller os at du har nogle års erfaring fra autobranchen og gerne fra en lignende stilling. Du er uddannet automekaniker, autoteknolog, autoelektriker eller lignende og har derigennem en tung teknisk viden og forståelse.
Som person er du detaljeorienteret, struktureret og har en proaktiv tilgang til problemløsning. Du er en god kommunikator, og formår at formidle løsningsforslag til komplekse tekniske udfordringer på en let forståelig måde. Du er nysgerrig på nye teknologier og er videbegærlig af natur.
Det er et krav at du er flydende i både dansk og engelsk i skrift og tale. Teknisk kendskab til Hyundai, Ford eller BYD er en fordel, men ikke et krav.
Hos os får du mere end et job
Hos Nic. Christiansen Gruppen bliver du en del af et team, hvor ingen dage er ens, og hvor du får en central rolle i at supportere vores forhandlere og bringe vores mærker tættere på både kunder, partnere og kolleger. Som Teknisk Supporter får du mulighed for at arbejde hands-on med både tekniske udfordringer og garantisager - fra fejlsøgning og problemløsning til rådgivning og sparring.
Vi tilbyder dig et arbejdsliv, hvor du både kan udfolde din tekniske viden og dine kommunikative evner. Det betyder blandt andet:
- Ansvar fra dag ét - du får lov til at supportere forhandlere med tekniske spørgsmål og garantisager, hvor din indsats bliver synlig for både kunder, kolleger og samarbejdspartnere
- Variation og tempo - med opgaver, der spænder fra teknisk support og fejlsøgning til vidensdeling og deltagelse i kurser og events
- Et stærkt team og netværk - du bliver en del af en afdeling med kompetente kolleger, der støtter og sparrer med hinanden, og du får tæt kontakt til forhandlere og interne afdelinger
- En inspirerende arbejdsplads - i vores spritnye, bæredygtige domicil i Kolding, hvor rammerne er moderne, fleksible og skabt til samarbejde
- Attraktive vilkår - herunder sundhedsforsikring, medarbejderrabatter og sociale arrangementer, der styrker fællesskabet
Kort sagt: Hos os får du et job, hvor du kan kombinere din passion for teknik og problemløsning med muligheden for at vokse i et dynamisk miljø - og være med dér, hvor udfordringer bliver til løsninger.
Er du interesseret?
Hvis det lyder som en udfordring for dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV. Vi afholder samtaler løbende og lukker rekrutteringen når vi har fundet den rette kandidat.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Service & Warranty, Per Møller Madsen på tlf. 42 14 10 80 eller Technical Manager, Morten Nowak på tlf. 40 32 87 55.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Om os:
Nic. Christiansen Gruppen er en af Danmarks største bilkoncerner, der siden grundlæggelsen i 1967 har arbejdet med bilimport og -detailsalg samt finansiering og leasing af biler.
Den familieejede koncern har hovedsæde i Kolding og står i dag blandt andet for den danske import af Hyundai, Ford, BYD, Jaecoo, Omoda, Land Rover, Jaguar, NIO og firefly samt Honda i Finland og Baltikum. Herudover ejer koncernen de fem bilkæder Bayern AutoGroup, ERA BILER, May & Olde (pt. 12 BMW-forhandlere i Slesvig-Holsten), Terminalen og British MotorGroup samt værkstedskæden Skorstensgaard og leasing- og finansieringsselskabet NCG Importer Finance.
Nic. Christiansen Gruppen har mere end 1.600 ansatte, der er fordelt over koncernens aktiviteter i Danmark, Tyskland, Finland og Baltikum.
Vil du lære endnu mere om vores kollegaer og hvad du kan blive en del af? Følg os på Instagram - NCG People og LinkedIn.
Søg jobbet hos Nic. Christiansen Gruppen A/S
Send ansøgning
